Winter Tyres

Τι είδους ελαστικά πρέπει να χρησιμοποιούμε τον χειμώνα;

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ;

Χιόνι, πάγος, παγετός: οι αυτοκινητιστές αισθάνονται λιγότερο ασφαλείς τον χειμώνα…Όμως τα πράγματα δεν είναι έτσι. Στην πραγματικότητα, εάν είναι σωστά ενημερωμένοι σχετικά με τους πραγματικούς παράγοντες κινδύνου στον δρόμο όταν ο καιρός είναι κρύος, και με καλό,κατάλληλο εξοπλισμό (με χειμερινή πιστοποίηση 3PMSF* ή M+S), οι οδηγοί έχουν κάθε λόγο να αισθάνονται εξίσου ασφαλείς μέσα στο βαρύ χειμώνα και σε μια όμορφη καλοκαιρινή μέρα.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ 3PMSF και M+S ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ;

3 PMSF (3 βουνοκορφές με νιφάδα χιονιού):
Τα ελαστικά που φέρουν αυτή τη σήμανση είναι τα μόνα που εγγυώνται πραγματικές χειμερινές επιδόσεις καθώς είναι ειδικώς σχεδιασμένα για χρήση στο χιόνι και ανταποκρίνονται σε όλες τις απαιτήσεις των αντικειμενικών δοκιμών*.

M+S (Λάσπη και Χιόνι):

Σήμανση που δείχνει ότι το ελαστικό είναι σύμφωνο με τους Ευρωπαϊκούς κανονισμούς, ελαστικό «χιονιού» αλλά οι επιδόσεις του σε χειμερινές συνθήκες δεν έχουν καταστεί αντικείμενο δοκιμών.

ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ είναι πιο αποτελεσματικά από τα ΚΑΛΟΚΑΡΙΝΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ στις χειμερινές συνθήκες.

1) Μέση απόσταση φρεναρίσματος ενός χειμερινού ελαστικού σε σύγκριση με ένα καλοκαιρινό ελαστικό. Απόσταση φρεναρίσματος σε βρεγμένο έδαφος από τα 80στα 0 km/h. TÜV SÜD δοκιμές 2013, σε 205/55 R16 & 195/65 R15, που πραγματοποιήθηκε σε θερμοκρασία μεταξύ 4°C και 6°C.
(2)Μέση απόσταση φρεναρίσματος ενός χειμερινού ελαστικού σε σύγκριση με ένα καλοκαιρινό ελαστικό. Απόσταση φρεναρίσματος στο χιόνι από τα 50 στα 0 km/h.TÜV SÜD δοκιμές 2013, σε 205/55 R16 & 195/65 R15, που πραγματοποιήθηκαν σε θερμοκρασία μεταξύ -4°C και -6°C.

Το MICHELIN CrossClimate είναι το πρώτο καλοκαιρινό ελαστικό με πιστοποίηση για χρήση σε χειμερινές συνθήκες.

MICHELIN CrossClimate

Διαθέτει σήμανση

3PMSF (3 βουνοκορφές με νιφάδα χιονιού) και  «M+S»

ΕΞΥΠΝΟ ΝΕΟ ΜΕΙΓΜΑΣΥΣΤΑΤΙΚΩΝ

  • ΑΡΙΣΤΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ
  • «Α» ΕΠΙΠΕΔΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΕ ΒΡΕΓΜΕΝΟΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
  • ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΚΑΥΣΙΜΟΥ

ΣΥΝΔΥΑΣΜΟΣ ΕΝΟΣΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΣΚΑΛΙΣΜΑΤΟΣΠΕΛΜΑΤΟΣ ΣΕ ΣΧΗΜΑ VΜΕ ΝΕΕΣ ΕΓΚΟΠΕΣ ΥΨΗΛΗΣΑΠΟΔΟΣΗΣ

  • ΑΡΙΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
  • ΙΣΧΥΡΗ ΠΡΟΣΦΥΣΗ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ
  • ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΜΠΛΟΚ ΠΕΛΜΑΤΟΣ ΜΕ ΚΩΝΙΚΑ ΑΚΡΑ και ΕΓΚΟΠΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

  • ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΦΡΕΝΑΡΙΣΜΑ ΣΤΟ ΣΤΕΓΝΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ
  • ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΤΟ ΧΙΟΝΙ

(1) TÜV SÜD 2014/12 στις διαστάσεις 205/55 R16 & 195/65 R15.
(2) Κέντρο δοκιμών Dekra στο διάστημα μεταξύ 12/2014 και 01/2015 στις διαστάσεις 205/55 R16 & 195/65 R15.
(3) Ετικέτα C αντίστασης κύλισης για την πλειοψηφία των διαστάσεων.
(4) Οικονομία καυσίμου (από A έως G).
(5) Πρόσφυση σε βρεγμένο οδόστρωμα (από A έως G).
(6) Κατηγορία εξωτερικού θορύβου κύλισης (από 1 έως 3).
(7) Τιμή εξωτερικού θορύβου κύλισης (μέτρηση σε ντεσιμπέλ).

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *